Skip to content
ЗУОВ Админ
ЗУОВ администрација
Званични сајт ЗУОВ-а
info@zuov.gov.rs
011 322 44 56
ПРАЋЕЊЕ КВАЛИТЕТА СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА ЗАПОСЛЕНИХ У УСТАНОВАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА
Лични подаци
Ваше име и презиме
(Обавезан унос)
Име
Презиме
Ваш имејл
(Обавезан унос)
Имејл користимо да бисмо Вам проследили копију унетих података.
Унесите имејл
Поново унесите имејл (потврда тачности уноса)
Пол
(Обавезан унос)
женски
мушки
Године радног стажа
(Обавезан унос)
Године радног стажа које сте остварили у образовним и васпитним установама.
изаберите
0-2
3-7
8-15
16-25
26-35
36 и више
Последњи завршени ниво образовања
(Обавезан унос)
изаберите
средњи
виши
високи
мастер
специјализација
магистратура
докторат
Шифра радног места
(Обавезан унос)
изаберите
1001 - наставник разредне наставе
1002 - наставник предметне наставе – основна школа
1003 - наставник предметне наставе – гимназија
1004 - наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
1005 - наставник стручних предмета – средња стручна школа
1006 - наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
1007 - наставник у школи за образовање одраслих
1008 - наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
1009 - наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
1010 - наставник изборних и факултативних предмета
1011 - васпитач у предшколској установи
1012 - медицинска сестра – васпитач
1013 - васпитач у дому ученика
1014 - стручни сарaдник у предшколској установи
1015 - стручни сарадник у школи
1016 - сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
1017 - директор/помоћник директора
1018 - остало
У пољу ШИФРА РАДНОГ МЕСТА унели сте 1018 ОСТАЛО - напишите ваше занимање
(Обавезан унос)
Врста установе у којој радите
(Обавезан унос)
изаберите
Предшколска установа
Основна школа
Гимназија
Средња стручна школа
Специјална школа
Основна музичка и балетска школа
Средња музичка и балетска школа
Функционално образовање одраслих
Дом ученика
Остало
У пољу ВРСТА УСТАНОВЕ У КОЈОЈ РАДИТЕ унели сте ОСТАЛО. Напишите врсту установе у којој радите
(Обавезан унос)
Назив установе у којој радите
(Обавезан унос)
Место/седиште установе у којој радите
(Обавезан унос)
Школска управа
(Обавезан унос)
Установа је
(Обавезан унос)
НАПОМЕНА:
Јавна установа је свака установа чији је оснивач Република Србија, аутономна покрајина или јединица локалне самоуправе
Приватна установа је свака установа чији је оснивач друго домаће и страно правно или физичко лице
изаберите
јавна
приватна
Подаци о стручном усавршавању
Молимо Вас да пажљиво прочитате питања и тврдње и искрено одговорите на захтеве упитника. Резултати које добијемо помоћи ће да увидимо снаге и слабости постојећег система сталног стручног усавршавања у циљу његовог унапређивања.
1. Које сте активности стручног усавршавања у установи остварили у последње две године?
(Обавезан унос)
(могуће је чекирати више опција)
Извођење угледних часова/активности
Посета угледних часова/активности
Демонстрирање поступака, метода и техника учења и других наставних, односно васпитних активности
Излагање на састанцима стручних органа и тела које се односи на савладани одобрени семинар или стручни скуп
Учешће у истраживањима
Учешће у пројектима образовно-васпитног карактера у установи, пројектима мобилности
Учешће у програмима од националног значаја у установи
Учешће у стручним и студијским путовањима и посетама
Учешће у међународним програмима, скуповима и мрежама
Учешће у програму огледа
Учешће у раду модел центра
Приказ стручне књиге, приручника, дидактичког материјала, стручног чланка, истраживања, студијског путовања и стручне посете
Активности у школи вежбаоници
Активности у оквиру приправничке, односно менторске праксе
Активности које се односе на развијање партнерства са другим установама и развој праксе хоризонталног учења
Нешто друго
1.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
2. Које сте облике стручног усавршавања ван установе похађали у последње две године?
(Обавезан унос)
(могуће је чекирати више опција)
Семинари/програми из Каталога програма стручног усавршавања непосредни
Онлајн семинари/програми из Каталога програма стручног усавршавања
Семинари/програми од јавног интереса (са министрове листе)
Стручни скупови (трибине, конференције, конгреси...) непосредни
Онлајн стручни скупови (трибине, конференције, конгреси...)
3. Када сте у прилици да бирате, које активност стручног усавршавања најрадије похађате?
(Обавезан унос)
Изаберите једну активност
Семинари/програми из Каталога програма стручног усавршавања непосредни
Онлајн семинари/програми из Каталога програма стручног усавршавања
Семинари/програми од јавног интереса (са министрове листе)
Стручни скупови (трибине, конференције, конгреси...) непосредни
Онлајн стручни скупови (трибине, конференције, конгреси...)
Извођење угледних часова/активности
Посета угледних часова/активности
Демонстрирање поступака, метода и техника учења и других наставних, односно васпитних активности
Излагање на састанцима стручних органа и тела које се односи на савладани одобрени семинар или стручни скуп
Учешће у истраживањима
Учешће у пројектима образовно-васпитног карактера у установи, пројектима мобилности
Учешће у програмима од националног значаја у установи
Учешће у стручним и студијским путовањима и посетама
Учешће у међународним програмима, скуповима и мрежама
Учешће у програму огледа
Учешће у раду модел центра
Приказ стручне књиге, приручника, дидактичког материјала, стручног чланка, истраживања, студијског путовања и стручне посете
Активности у школи вежбаоници
Активности у оквиру приправничке, односно менторске праксе
Активности које се односе на развијање партнерства са другим установама и развој праксе хоризонталног учења
3.1. Зашто
(Обавезан унос)
(образложите одговор под редним бројем 3. - могуће је чекирати више опција)
Тако најбоље пратим новине у образовању и васпитању и актуелна стручна питања
Тако најбоље научим оно што могу да применим у пракси
Тако могу да стекнем бољи увид у своју праксу и да је променим у складу са тим
Одговара ми сарадња са колегама са којима учествујем у тим активностима
Омогућава ми да сагледам могућности за решавање неких ситуација из праксе
Омогућава ми да са другима поделим своја искуства из праксе
Дозвољава ми да своје време организујем како ми одговара
Нешто друго
3.1.а. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
4. Према Вашем мишљењу, које су тешкоће при планирању стручног усавршавања?
(Обавезан унос)
(могуће је чекирати више опција)
Финансијска средства
Организација времена
Неодговарајућа понуда тема
Мотивација запослених
Усаглашавање личних професионалних потреба са потребама установе у којој радим
Неразумевање сврхе тог планирања
Нешто друго
4.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
5. Да ли приликом планирања стручног усавршавања користите стандарде компетенција за своју професију?
(Обавезан унос)
ДА
НЕ
5.1. Образложите одговор под редним бројем 5.
(Обавезан унос)
6. Када бирате семинар који ћете похађати, руководите се:
(Обавезан унос)
Изаберите један од понуђених одговора
Усклађеношћу са планом стручног усавршавања установе
Усклађеношћу са својим потребама за стручним усавршавањем
Препоруком колега
Обавезом да испуним норму стручног усавршавања
Бесплатан је
Нешто друго
6.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
7. На скали од 1 – 10 којом оценом бисте оценили сопствени ангажман и активности стручног усавршавања током последње две године где 1 означава да уопште нисте били активни и ангажовани, а 10 да сте били активни и ангажовани у највећој мери?
(Обавезан унос)
изаберите оцену
оцена 1
оцена 2
оцена 3
оцена 4
оцена 5
оцена 6
оцена 7
оцена 8
оцена 9
оцена 10
7.1. Образложите оцену:
(Обавезан унос)
8. На скали од 1 – 10 којом оценом бисте оценили корист од стручног усавршавања у којем сте учествовали у последње две године где 1 означава да Вам није уопште користило, а 10 да вам је користило у потпуности?
(Обавезан унос)
изаберите оцену
оцена 1
оцена 2
оцена 3
оцена 4
оцена 5
оцена 6
оцена 7
оцена 8
оцена 9
оцена 10
8.1. Образложите оцену:
(Обавезан унос)
9. Који је Ваш предлог за унапређивање система сталног стручног усавршавања?
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
повезивање нових са претходним знањима и знањима из других наставних предмета
примену различитих метода, техника и облика рада
осмишљавање различитих активности потребних да ученици достигну планиране исходе
осмишљавање различитих активности којима се подстиче развој способности, особина, знања и вештина, међупредметних компетенција, креативност, критичко мишљење, иницијатива ученика
планирање и предузимање мера подршке ученицима на основу анализе остварености исхода и стандарда постигнућа
планирање и предузимање мера додатне образовне подршке ученицима са тешкоћама у учењу и сметњама у развоју
планирање и предузимање мера додатне образовне подршке ученицима изузетних способности
праћење и вредновање (оцењивање) ученика
примену дигиталних алата у настави
успостављање и одржавање дисциплине и управљање одељењем
развијање комуникацијских вештина и вештина конструктивног решавања сукоба
развијање компетенција у области заштите менталног здравља
мотивисање ученика за учење
професионалну оријентацију ученика
сарадњу и тимски рад са колегама
сарадњу са родитељима и породицом
преиспитивање (вредновање) своје праксе
вођење педагошке евиденције и документације
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
крирање стратешких докумената установе (Развојни план, Годишњи план рада...)
праћење имплементације стратешких докумената установе (Развојни план, Годишњи план рада...)
иницирање и вођење промене којима се унапређује образовно-васпитни рад установе
професионалну оријентацију ученика
препознавање ученика са тешкоћама у учењу и /или развоју и пружање одговарајуће подршке
препознавање ученика изузетних способности и пружање подршке за даљи развој
развијање компетенција у области заштите менталног здравља и оснаживање ученика у суочавању са изазовима одрастања
примену методологије и инструмената за дијагностику и праћење напредовања развоја ученика
пружање помоћи и подршке ученицима у решавању проблема ослаљајући се на њихове јаке стране и потенцијале и принцип најбољег интереса ученика
препознавање и адекватно реаговање у ситуацијама дискриминације, конфликата и насилног понашања
грађење атмосфере међусобног поверења, заједништва и сарадњу са наставницима, васпитачима у дому ученика, другим стручним сарадницима и директором
грађење атмосфере међусобног поверења, заједништва и сарадњу са родитељима и породицом
подршку приправничко-менторској пракси у установи
развијање партнерства са релевантним установама и институцијама
преиспитивање свог рада
самовредновање рада установе и коришћење резултата самовредновања за унапређивање рада
вођење педагошке евиденције и документације
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
грађење односа повезаности са децом у групи и развијање вршачке заједнице
подстицање различитих начина изражавања
креирање подстицајне физичке средине
развијање отворене, проширене и вођене игре
планирање и реализовање теме/пројекта који је смислен деци
флексибилно планирање васпитно-образовног рада на основу континуираног слушања и праћења деце
употребу дигиталних технологија у непосредном раду са децом и у циљу сарадње са колегама, породицом и представницима локалне заједнице
препознавање потреба за за додатном подршком деци, као и пружање персонализоване и индивидуалне подршке
праћење и документовање развијања програма
праћење и документовање дечјег учења
примену одговарајућих пракси у односу на безбедност, физичко и ментално здравље, хигијенске захтеве, исхрану и заштиту деце
развијање културе заједништва са колегама кроз преиспитивање културе и структуре вртића, стручне размене, менторство и радом у тимовима
критичко сагледавање и развијање праксе кроз властита и заједничка истраживања
подстицање отворене размене са породицом
укључивање породице и локалне заједнице у активности са децом
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
креирање стратешких докумената на нивоу предшколске установе
праћење имплементације стратешких докумената
иницирање и покретање пројеката у установи и укључивање у пројекте других установа и организација
креирање и организовање различитих облика, програма и услуга у сарадњи са локалном заједницом
подстицање професионалне, отворене и конструктивне комуникације са запосленима у установи
учествовање у раду стручних органа, актива, тимова и комисија на нивоу установе
подршку приправничко-менторској пракси у установи
остваривање различитих видова размене и сарадње са васпитачима
покретање истраживања са васпитачима у циљу промене васпитне праксе
пружање стручне подршке васпитачима у развијању интегрисаног приступа учењу
организовање различитих облика стручног усавршавања у установи
вођење процеса промене у васпитно-образовном раду
сарадњу и пружање стручне подршке директору
пружање подршке породици и јачању родитељских компетенција
осмишљавање и остваривање различитих начина укључивања породице и локалне заједнице у рад предшколске установе
праћење и документовање својих професионалних активности
покретање властитих истраживања и саморефлексију у циљу сагледавања своје улоге и доприноса у раду предшколске установе
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
планирање васпитног рада
моделе праћења и вредновања сопственог рада и рада установе
коришћење информационе технологије и дигиталних алата
стварање услова који доприносе осећају припадности ученика дому и вршњачкој заједници
методику васпитног рада
управљање групом и решавање проблема који се појављују у динамици групе
развијање компетенција у области безбедности и заштите здравља
препознавање и адекватно реаговање у ситуацијама дискриминације, конфликата и насилног понашања
препознавање ученика са тешкоћама у учењу и /или развоју и пружање одговарајуће подршке
препознавање ученика изузетних способности и пружање подршке за даљи развој
препознавање ризика којима су изложени млади и најчешћих поремећаја понашања адолесцената;
професионалну оријентацију ученика
грађење атмосфере међусобног поверења, заједништва и сарадњу са колегама, родитељима и породицом, школама које ученици похађају и релевантинм установама и институцијама из окружења
преиспитивање свог рада и рада установе
вођење педагошке евиденције и документације
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
10. Ваше потребе за стручним усавршавањем односе се на:
(Обавезан унос)
(изабрати највише пет опција)
организовање процеса планирања рада установе у складу са законским оквиром
стварање услова за унапређивање квалитета васпитно-образовног и образовно-васпитног процеса
обезбеђивање инклузивног приступа у образовно-васпитном процесу
обезбеђивање ефикасне организације рада установе (структура запослених и подела задужења, укључивање у тимове, стручне органе и сл.)
управљање људским ресурсима, мотивисање запослених за рад и подстицање професионалног развоја запослених
управљање системом обезбеђивања квалитета рада установе
грађење атмосфере међусобног поверења, заједништва и сарадње са родитељима и породицом, органом управљања, синдикатима и релевантинм установама и институцијама из окружења
планирање и организацију менторско-приправничке праксе у установи
управљање материјалним и финансијским ресурсима
самовредновање рада установе и коришћење резултата самовредновања за унапређивање рада
јачање дигиталних компетенција
вођење педагошке евиденције и документације
нешто друго
10.1. Одговорили сте са НЕШТО ДРУГО. Напишите шта:
(Обавезан унос)
Уколико постоји нешто што није наведено, а мислите да је важно да буде у овом упитнику, наведите шта је то и образложите.
Кликом на дугме "Пошаљи податке ЗУОВ-у" проследићете унете податке Заводу за унапређивање образовања и васпитања.
Уколико нисте завршили попуњавање упитника и желите да рад наставите касније, кликните на дугме "Сачувај и настави касније"
Подаци добијени овим упитником биће доступни само саветницима ЗУОВ-а за истраживачко-аналитичке послове са циљем унапређивања квалитета уџбеника.
Phone
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Go to Top