Skip to content
ЗУОВ Админ
ЗУОВ администрација
Званични сајт ЗУОВ-а
info@zuov.gov.rs
САМОПРОЦЕНА КОМПЕТЕНЦИЈА НАСТАВНИКА
"
*
" означава обавезна поља
1
К1
2
К2
3
К3
4
К4
Name
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
К1 – Компетенције за наставну област, предмет и методику наставе
У планирању садржаја и начина рада руководим се циљевима и исходима наставног предмета
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Користим методе и технике примерене предмету и ученицима којима предајем
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Садржаје предмета који предајем повезујем са примерима из свакодневног живота и искуствима ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
У планирању и организовању рада руководим се исходима, компетенцијама и образовним стандардима
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Упућујем ученике да садржаје и исходе предмета који предајем повезују са другим предметима и областима
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Наставу обогаћујем искуствима стеченим кроз различите облике стручног усавршавања
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Користим аудиовизуелне и илустративне материјале у настави у функцији учења ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Користим савремене образовне технологије ради подстицања учења ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Познајем и користим различите начине праћења и вредновања рада
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Кликом на дугме "Следећа компетенција" прелазите на вредновање К2 – Компетенције за подучавање и учење.
Након клика сачекајте неколико секунди да Вам се учитају питања.
К2 – Компетенције за подучавање и учење
Јасно наглашавам кључне појмове и истичем циљеве часа
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Проверавам да ли су упутства која дајем јасна свим ученицима
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Подржавам ученике да слободно износе своје идеје, постављају питања, дискутују и коментаришу у вези са предметом учења
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Наставне материјале, методе, темпо рада и захтеве прилагођавам различитим образовним потребама и могућностима ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Када год је могуће, у раду користим групну дискусију, дебате, играње улога, симулацију
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Подстичем ученике да користе различите начине и приступе у решавању задатка
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Користим ученичка постигнућа као показатељ ефикасности и ефективности сопственог рада
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Прихватам одговоре ученика на начин који охрабрује и подстиче њихово даље учешће у раду
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Ученицима дајем благовремену и јасну повратну информацију о постигнућима, напредовању и елементима које треба унапредити
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Кликом на дугме "Следећа компетенција" прелазите на вредновање К3 - Компетенције за подршку развоја личности ученика.
Након клика сачекајте неколико секунди да Вам се учитају питања.
К3 - Компетенције за подршку развоја личности ученика
Континуирано охрабрујем ученике да дају све од себе
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
У односу са ученицима уважавам њихове потребе и осећања
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Користим технике позитивног дисциплиновања ученика без коришћења страха као мотиватора
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Пружам подршку и охрабрење када ученици доживе разочарење и неуспех
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Исказујем позитивна очекивања у вези са оним што ученици могу да постигну
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Планирам различите активности које обезбеђују укључивање ученика са различитим индивидуалним карактеристикама и потребама
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Избегавам деструктивну критику, исмевање и сарказам у контакту са ученицима
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Пратим развој и напредовање различитих аспеката личности ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
У планирању сопственог рада и активности које организујем са ученицима уважавам социјални контекст из којег долазе
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Кликом на дугме "Следећа компетенција" прелазите на вредновање К4 - Компетенције за комуникацију и сарадњу.
Након клика сачекајте неколико секунди да Вам се учитају питања.
К4 - Компетенције за комуникацију и сарадњу
Радо размењујем идеје, наставне материјале и опрему са колегама
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Са родитељима/законским заступницима градим атмосферу међусобног поверења, укључујући их у различите активности у школи
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Планирам и осмишљавам садржаје сарадње са установама и институцијама из окружења
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Ученике, родитеље/законске заступнике, колеге, локалну заједницу значајну за образовно-васпитни рад користим као ресурсе за планирање и реализацију наставних и ваннаставних активности
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Иницирам и прихватам иницијативу различитих партнера који могу да допринесу напредовању школе и ученика
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
У комуникацији са партнерима руководим се правилима успешне комуникације
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Редовно информишем заинтересоване партнере о активностима школе које могу унапредити сарадњу
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Познајем различите облике и садржаје сарадње са различитим партнерима
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Учествујем у раду тимова и стручних тела у школи
*
Изабери одговор
5 - увек
4 - веома често
3 - понекад
2 - веома ретко
1 - никада
Кликом на дугме "ПОГЛЕДАЈ РЕЗУЛТАТЕ САМОПРОЦЕНЕ" добићете резултате Ваше самопроцене.
Након клика сачекајте неколико секунди да Вам се учитају резултати.
Go to Top